tisdag 5 oktober 2010

Marken

Vilket underbart höstväder vi haft idag!
Har varit en tur till Handelsboden o fixat lite, känns nästan som jag bor där;))) Men då får herr C lite lugn o ro en stund, hihi;)
Tog en premiärfika på det nya cafeét, o det smakade mums!!!! För fika kan man ju inte göra för ofta;))

Jag, sonen, min goa C o lilla T var på marken i eftermiddags. Gjorde några trevliga inköp, sonen blev nöjd över sina nya skinnhandskar. Hittade så söta bakformar, med små blommor på. Helt säker på att bakverken kommer smaka ännu godare i dem;))) Köpte även en burk med tomatmarmelad, med smak av ingefära, supergod men desvärre ganska svår att få tag på.
O en Maja Gräddnos (chokladboll) som jag precis mumsat i mig, mmmmmm:)



Har varit o grattat bonuspappa oxå. Älskar födelsedagar, oavsett om det är min lr nånannans. (Fast min kanske är lite roligare,hihi)

Kram C

1 kommentar:

  1. Välkommen till bloggträsket! haha Äntligen säger jag bara, SOM jag har väntat!
    Ta massa kort nu från pärlträffen vore så kul å se!
    Kram Kram
    Lisa

    SvaraRadera