tisdag 26 oktober 2010

Vill alltid testa nya grejer

Vilket underbart väder idag, fler såna dagar vill jag ha!
Har bakat lite mumsigt idag. Det blev bla. Dumlekakor

Imorgon ska vi fira sonen som fyller 15 år!!!!!!!
Tycker nyss han var liten:) Men hur gammal han än är så är han mitt



Ikväll blir det tjejklubb hemma hos mig. Decoupage står på schemat:))) Vi får se hur det går, ingen av oss har gjort det förut, men det blir nog bra!!
O i helgen gick jag en kalligrafikurs, så nu är det bara att skriva, skriva o skriva så pennan glöder. Det var otroligt kul:)))
Nu är den ena resväskan målad, funderar på om jag ska dekorera den lr inte! Visar bild på den snart.

Ha en skön kväll!

Kram C

1 kommentar:

  1. Åh, va kul att träffas och skapa tillsammans! Låta kreativiteten flöda.

    Kanske får vi se vad som skapades?

    Kram Britt

    SvaraRadera