måndag 7 februari 2011

Såld på skor:)))))

Helt galen i skor, ja det är Fröken C!!!
Har VÄLDIGT svårt att lämna ett par skor jag fastnat för, kvar i affären. Är det kärlek vid första ögonkastet så är det!!!!! Bara måste ha:)
Herr C anser att jag har på tok för många skor, men se det tycker inte jag. Jag har iofs inte vågat räkna hur många jag har, men jag använder iaf alla:)))






Idag har jag inte känt av huvudvärken så det har blivit en del gjort.
Gratulerat svärmor, ett par vändor till återvinningen med skräp, tvättat 100:) maskiner o tillverkat lite smycken.
Imorgon börjar dagen med en kurs, sen ska jag ta hand om ett par tjejer som ska praktisera några dagar i Handelsboden, till Kga o shoppa lite o hämta mamma o L som varit i Tallin.
Tror jag har lust att baka lite imorgon oxå:)

Ha det gott!

Kram C

3 kommentarer:

  1. Åh, vilka fina skor. Kände igen de prickiga för jag provade dem för ett tag sedan, älskar prickigt! Är också lite svag för skor även om det lugnat ned sig lite de senaste åren... Så länge du använder dem är det väl ingen fara!

    Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vilken mysig blog du har!
    Vad fina skor du visar!
    Vart kommer dom svartvit prickiga?
    Det är nått som jag är svag för... :)

    Nu ska jag kika runt på din blog men så länge önskar jag dig en fin vecka!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Mmmmmmmmmmmm.... skor kan man nog aldrig få för många av!!
    Tack för titten och klorintipset hos mig :)
    //Kristin

    SvaraRadera