onsdag 23 februari 2011

Vill ha vår

Strålande sol hela dagen! Vårkänslorna bara spratt i kroppen:)
Städat o bäddat rent i sängarna. Det var så härligt väder idag så jag passade på att vädra ordentligt i sovrummet, mmm vad ljuvligt. Tänk när man kan öppna fönster o dörrar på vid gavel!
En promenix i solen blev det o man blir så härligt rosig om kinderna.


(Hm, varför görs det så få vita telefoner?????)




Längtar ut i trädgården, o få gräva ner alla lökar som blommat över inne.


Herr C jobbar dubbelskift idag så jag får mysa själv, ja, om man bortser från skocken med tonåringar på övervåningen;)
Hoppas på en bra film ikväll, men finns det inget att se på, så får jag roa mig med detta......


.........jag har nog o göra hela kvällen;)

Var rädda om varandra!

Kram C

2 kommentarer:

  1. Längtar oxå ut...!
    Ja tänk om dom började göra mer vit elektronik!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  2. Hej på dig!

    Tusen tack, för alla snälla o goa kommentarer du lämnar efter dig på mig blogg! Blir så glad över dina ord!
    Jag längtar massor oxo till våren! Tänk att slippa gå i tre lager av byxor då man gör ut...O all värme o sol och att få se när allt börjar grönska o vakna till liv ute i naturen...
    Ohh, så jag längtar!
    Ha en fin kväll!
    Kram
    Pi

    SvaraRadera