tisdag 15 mars 2011

Vårkänslorna bara spritter i kroppen:) Solsken hela dagen, man blir så glad!
Men har trots det varit inne nästan hela dagen. Fick nämligen varor från Miljögården:))))) Så jag har varit i Handelsboden o packat upp o fixat. Så mycket fint, vill ju ha alltihop;)


Ja, några saker följde med hem, o Herr C tyckte de var helt ok. (Skulle jag låtit bli dem om han inte tyckt det???? Tveksamt,hihi.)
En liten promenix blev det iaf innan kvällen. Hoppas på strålande sol imorgon så man kan vara ute o njuta!
Sonen o jag hann med en tur till Örebro igår, shoppade lite nödvändiga prylar o en icke nödvändig klänning;)

Ha det gott i solen!

Kram C

2 kommentarer:

  1. Jaa, man vill ju liksom inte kämpa med sådant här när man vill njuta va tiden.

    Har handelsboden öppet på fredagar och lördagar?
    Kraam

    SvaraRadera
  2. Hej!! Kul att du kikade in hos mig!!Jag skulle gärna vilja ha det fina överkastet som du hade med i ditt inlägg.. ha en skön helg kram/Helen

    SvaraRadera