söndag 1 maj 2011

Ute i det blå!! Där känns det som jag befunnit mig de senaste veckorna:))) Men nu har jag hittat hem igen:)
Massor med trädgårdsfix har det blivit. Njutit av solen o fått lite färg på bleka kroppen;) Grillen har åkt fram var o varanan dag, så härligt, älskar doften av grillning!



 Sonen har varit som en liten arbetsmyra o fixat i trädgården, grejat med bilen o målat om i sitt rum:)




I fredags klev jag upp tidigt o åkte till jobbet, det var bara det att jag inte alls skulle vara på jobbet då!!!!! Vimsig lr??????? Ja, det var bara att åka hem igen:)





Städat o gjort iordning i växthuset, så vi kan sitta där o mysa.

Nu är det bullbak o sen ut o gräva i trädgården, ska göra om en rabatt.

Ha det gott!

Kram C

7 kommentarer:

  1. Tack :)
    Du har gjort det väldigt fint ute med. Har Valborg varit bra?
    Här var det lugnt som en filbunke.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Halloj!

    Så fint du har pysslat och grejat i trädgården. Ser väldigt renstädat och snyggt ut och fina planteringar med. Hemma hos oss har vi inte kommit långt alls. Vilken lycka att ha ett eget växthus. Det är något som står högt på min önskelista med.

    Hoppas att du får en fin vecka!

    Kram Anna-Lena

    SvaraRadera
  3. Uj, vad fint du har det.... Växthus vill jag me ha!! :)

    Du måste verkligen gilla ditt jobb om du var på väg dit en ledig dag hihihih!

    Kram Ida

    SvaraRadera
  4. Åh så fint ni gjort!
    Ha en mysig kväll!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  5. Det ser så sommrigt ut hos dig!! Vädigt fint ni har det!

    Hahaaa, jag har gjort precis samma - åkt till jobbet, och hört att "du har ju ledigt i dag"???!
    Kramis!
    -Pia-

    ps. Tack för din fina kommentar!!!

    SvaraRadera
  6. Så fint på trappen!
    Härliga bilder!
    Hoppas värmen kommer snart så man kan greja ute igen!

    Kram Liza

    SvaraRadera