torsdag 12 juli 2012

Tvätt & nagelvård

Laddar för jobb hela helgen, fyra 13-timmarsskift. & jag som bara vill vara hemma & pyssla. Men jag har ett kanonjobb med underbara arbetskamrater, så inte ska man klaga:)
Har skjutsat Herr C till husvagnen, bara sonen & jag hemma.



Den underbara plåtburken köpte jag igår på Trädgår´n. Perfekt att ha tvättmedel i. En söt radio från Claes Ohlson gör det roligare att tvätta:)




På sommaren är tånaglarna alltid målade:)
Nu ska sonen & jag mysa med kaffe, choklad & Ernst:)
Sen blir det Criminal Minds maraton!

Ha det bäst!

Kram C

1 kommentar:

  1. Hallå där!
    Så kul att du kikade in till mig...
    Den där radion var hur fin som helst... kanske man skulle skaffa sig! Vi myste också med Ernst i går kväll... bara ett måste!
    Kram på dig och på återseende...
    Sofia

    SvaraRadera