onsdag 1 augusti 2012

En tripp till Tallin

Hör & häpna, var ledig en hel helg:) Då passade vi på att ta en tur till Tallin. Sonen hade med sig två kompisar. Så underbart att komma bort några dagar & bara njuta. Herr C hade bokat en lyxigare hytt till oss, det gillas:)




Så många underbara gamla hus & mysiga gränder att strosa i.




Vi åt lunch på Old Hansa, en otroligt charmig medeltidsrestaurang.  Sonen slog till med harstek, underbart god! Både sonen & jag är ju sålda på medeltiden så det passade perfekt. Har ni sett ett så fint handfat & kran:) Man fick vicka på kannan så vattnet rann. Allt var verkligen medeltid, de serverade inte ens coka cola:))))

Blomlåda i form av en gris. Kanske inte nåt jag skulle vilja ha hemma, men ganska kul!

Nu ska jag kika in hos Er & sen ladda för jobbet.

Ha det fint!

Kram C

1 kommentar:

  1. Vilken mysig helg ni verkar haft, gillar oxå medeltiden så det hade passat mig! Å vilka vackra byggnader, mmmm...

    Önskar dig en fin helg...själv ska jag försöka gräva fram dom gamla "gummisarna" så jag kan dra en sväng till skogen!

    KRAM!

    SvaraRadera