måndag 29 november 2010

Lugn o ro

Idag har faktiskt varit en lugn dag, kände att det behövdes! Har ju varit till Jönköping två gånger på två dagar, o dit har vi 42 mil enkel resa! O julmarknadnaden har tagit mycket tid, men väldigt skoj! O möten har jag suttit i var o varannan dag. Men nu tror jag det lugnar ner sig lite:))
Har iaf sytt nya gardiner till köket, stämplade lite text på dem så de blev lite juliga:)



Häromdagen var jag på loppis o fyndade lite, bla en anskrämligt ful träbricka;)) Men med lite vit färg blir det mesta bra!



Guldig o orange var den! Men inte nu längre:)))))



Mycket bättre tycker jag.
De silvriga ljusstakarna o den lilla i fattigmanssilver fyndade jag i Ullared.
Snart är det dax att åka till jobbet o imorgon ska jag pyssla o mysa här hemma hela dagen.

Ha en mysig kväll o njut av livet!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar