lördag 4 december 2010

Ännu en underbar dag som lider mot sitt slut.
Idag har sonen, jag o min goa C jobbat i Handelsboden hela dagen. Jättemycket folk o julstämning, så härligt:) P trivdes som fisken i vattnet med att expedera kunder o slå in paket!
Helt sagolikt ute med all ljuvlig snö:))))))))))))

Julen närmar sig med stormsteg känns det som, massor att göra. Men det här är ju den absolut bästa tiden på året:)
Här hemma har det föreslagits att vi ska skippa julklappar o boka en resa till familjen ist. Låter inte helt fel, men inte kan väl jag låta bli att köpa klappar till mina älsklingar;)




Några textade tavlor blev det ikväll.
Fröken C har ju lite svårt att inte göra nåt;))) På både gott o ont, om man ska tro Herr C!
För många ideér o för lite tid.




Imorgon ska jag ha en visning hos en trevlig tjej, får se hur det går:))
Nu ska jag mumsa choklad o njuta av kvällen!

Ha en underbar 2:a advent imorgon:)

Kram på er

3 kommentarer:

  1. Hej på dig! Vad kul att du kikade in hos mig. Nu såg jag ditt fina vita fat. Mitt får väl vara i silver än så länge.
    Ha det bra!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Tack för kommentaren! Blev jätteglad :-) Vilka fina textade tavlor du har gjort! Önskar dig en trevlig andra advent!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Super fina C!!
    Vet hur det är det där med tiden! haha men va tråkigt vi skulle ha om vi INTE fick greja!!
    Kram söta du!
    Lisa

    SvaraRadera