torsdag 6 januari 2011

Be o du skall få!

Ibland får man det man önskar!
Hade ju beställt lite snö;) O det har kommit MASSOR! Vi var nästan insnöade imorse när vi vaknade. Bara att ge sig ut o skotta, Herr C tycker inte att jag ska beställa mer nu:) Men det får vi se hur det blir med den saken:)))))


Ca 70 cm snö har vi nu. Kan inte tro att det bara var nån månad sen vi satt här o fikade!

I övrigt har dagen spenderats inne, fixat o dolat. Målat, planterat om lite blommor o myst med fika.( Flera gånger)
O tvättat, jag har två tvättkorgar o de måste vara av olika kön, för jag är helt övertygad om att de förökar sig nere i tvättstugan;))) Sicken tur att jag gillar att tvätta!




Är så sugen på att göra om lite här o där, men bäst att lägga fram en ide i taget till Herr C;)
Har iaf köpt hem massor med färburkar, så här ska målas. Har en trave med gamla fönster i källaren som jag har lite planer för.



Ja, tänk vad lite hemmapyssel kan få en att må bra:) Lycka för oss pysslare är ju att få ge utlopp för tankar o ideér o vara kreativa!
O kika in till er andra på era bloggar förgyller oxå livet!

Ha det bäst o pyssla vidare:)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar