tisdag 25 januari 2011

:)

Kalasandet är avklarat:) Hade bakat en jordgubbspaj med knäckigt täcke, mmmm! O en del annat gott mumsade vi i oss.

Denna underbara fick jag av sonen o Herr C:) Blev sååååå glad! Man kan ju göra massa härliga arrangemang i den. Tycker den är så fin, gillar verkligen det slitna o gamla intryck den ger.







Av mamma o L fick jag en så fin trådkorg (visar den vid ett senare tillfälle), den kommer passa fint på trädgårdsbordet till sommaren.
Av svärmor fick jag presentkort på en inrednings-o blombutik. Aldrig fel!




Dessa ljuvliga tulpaner kom Herr C hem med:)



Häromdagen var vi hos mamma o då fick jag denna söta skål av henne:)

Nu dök pappa upp, så nu blir det fika:)

Ha det gott alla goa!

Kram C

7 kommentarer:

  1. Herr C verkar vara en bra tillgång, sååå fint :)

    Kram Ida

    SvaraRadera
  2. ÅÅH! helt underbar var den där kupan!!
    LOVE!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Så mycket fint du visar... Gillar den där kupan i nät.
    Handelsboden säger du, jag har faktiskt aldrig varit där :(

    Kraam

    SvaraRadera
  4. Nää det är ju nästan skamligt hihi. Men det ska jag ha i åtanke nu.

    Du får ha en fin morgondag :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Kupan är ju såå cool.
    Kram Liselott.

    SvaraRadera
  6. Så fina presenter o blommor du fått!

    Ha det fint!

    Kram Liza

    SvaraRadera