söndag 23 januari 2011

Full av inspiration

Två dagar på FORMEXmässan, lite mör blir man. Så otroligt mycket vackra saker o härliga människor:) Shoppade MASSOR!!!!! Ja, inspirerad till tusen blev jag, ville ju nästan ha allt. O så vill man ju göra om allt hemma, när man varit där;) Nu skulle man helst se att allt kom hem på en gång:))) Men den som väntar på nåt gott..........


Igår var jag hos en go vän ska göra om tonårsdotterns rum, o då ville hon ha lite tips o ideér av lilla mig:) Det tar jag som en komplimang.
Annars var det en slappardag i övrigt med massor med godis.

Idag har jag fixat till ett gammalt fönster.




Just nu står det på skänken i köket, men vet inte riktigt om det ska få stanna där. Vi får väl se vart det hamnar.
Sitter o funderar på vad jag ska baka för tårta, för imorgon har vi kalas i huset:))))) Nåt riktigt smarrigt ska det bli iaf!


Kram C

7 kommentarer:

  1. spännande att se nyheterna från mässan=) jo vita färgburkar har det gått bra med i detta hus=)

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig att det är lite farligt att gå på Formex när man ser allt man vill ha och får en massa ideer kring vad man vill göra om!

    SvaraRadera
  3. Hallå!

    Man måste nästan bli helt sjuk av att gå på Formex mässan. Så mkt fint som det finns!

    Ha en fin dag! Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Jag håller med dig..fanns sååå mycket fint att köpa på Formex..härligt:)
    Klart du ska ta det som en komplimang när dom vill ha din hjälp..jätteskoj:)
    Må så gott
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Ojoj.. skulle nog blivit tokig om jag varit på mässan..!
    Man vill ju ha så mkt..!

    Så fint fönstret blev!!

    Ha en fin dag!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  6. Visst är det roligt när ideérna sprutar! Bara att sätta tänderna i det!

    SvaraRadera
  7. Åå fick du gå på Formex... Jobbar du i affär?
    Mycket fint du visar :)
    Kraam

    SvaraRadera